SEKS SEKS SEKS

Yazar: Grup Ses 15 December 2008

Audio clip: Adobe Flash Player (version 9 or above) is required to play this audio clip. Download the latest version here. You also need to have JavaScript enabled in your browser.

Haberin kategorisi: Belgesel,Müzik

Tags: , ,

166 Yorum Add your own

  • 1. tunctunctunc  |  December 15th, 2008 at 10:27 pm

    Grup Ses, Ses gelmio…

  • 2. Boran GÜNEY  |  December 15th, 2008 at 11:29 pm

    Az önce beni aştı bu olay

  • 3. tunctunctunc  |  December 16th, 2008 at 12:09 am

    Hoppa! Yehaa!

    Grup Sex Number one :)

    Adınada derler SEX!

    çok manyakmış…

  • 4. Onur AYNAGÖZ  |  December 16th, 2008 at 3:17 am

    Ne desem, bilemiyorum… Ne renkli folklorumuz var.

  • 5. hiçişleri  |  December 16th, 2008 at 9:28 am

    Sevil Öztatlı diye google’a yazınca bu sayfa harici üç tane eski kırkbeşlik ilanı çıkıyor sadece.

    Merak etmemek elde değil, bilmediğimiz daha neler var eskilerden; kaydedilmiş de kaybedilmiş.

  • 6. njoy  |  December 17th, 2008 at 2:19 am

    hiç beni sek sek sek diye bağıranı da görmemiştim :D

    kültür bunlar hep… hey allam :D

  • 7. taygun  |  December 17th, 2008 at 11:50 am

    Başka bir şey bu. Seks diil konu! Bi mesaj var anlamıyoruz. Evet evet kesin anlamıyoruz, şu anki insan beyni buna hazır değil sadece.

  • 8. Enes  |  December 17th, 2008 at 3:46 pm

    Sanırım Şahin K. filmlerine özel bir soundtrack parça :)

  • 9. sevilay  |  December 17th, 2008 at 4:00 pm

    bunun mp3′ü var mı ya? emeğe saygı teraziye tık

  • 10. Serkan  |  December 17th, 2008 at 4:02 pm

    “amanın kadına bak” mı?

    gittim ben.

  • 11. banana  |  December 17th, 2008 at 4:28 pm

    oh oh oh
    hadi hadi hadi
    hadi hadi hadi

  • 12. bulut  |  December 17th, 2008 at 4:29 pm

    ben… ben bilmiyorum..

  • 13. osman  |  December 17th, 2008 at 4:31 pm

    sanirim beynim eridi

  • 14. xena  |  December 17th, 2008 at 4:50 pm

    uzun zamandır bu kadar gülmemiştim,iyi geldi.ahahaha

  • 15. seks  |  December 17th, 2008 at 5:05 pm

    asd

  • 16. Anonymous  |  December 17th, 2008 at 6:26 pm

    adınada dderler grup sex

  • 17. Gercek  |  December 17th, 2008 at 7:06 pm

    tum bunlari nereden bulup cikartiyorsunuz cok merak ediyorum… devami da gelsin!!

  • 18. uTc  |  December 17th, 2008 at 7:25 pm

    güzel şarkı aslında söz beste falan, fantezi müzik asıl böle bişe olsa gerek :D hem cesaret ister kaç tane sanatçı böle şarkı yapabilir? :D

  • 19. XeRo  |  December 17th, 2008 at 10:21 pm

    Zaaaaa.. :D:D:D:DD puahaha haha koptuqq

  • 20. Hediye  |  December 17th, 2008 at 10:21 pm

    hahahahaha :)

  • 21. funda  |  December 18th, 2008 at 2:13 am

    çok güzel ince bi ironi güelmiş :D

  • 22. kerim  |  December 18th, 2008 at 5:40 am

    rahmetli Arif Sami Toker´den bu sekil söz ve müzik hic beklemezdim? Ali Avaz´dan alismis oldugumuz eserler bunlar…
    Shashirdimmm…
    saolun SES

  • 23. zynp  |  December 18th, 2008 at 11:13 am

    ehue, süpermiş.

  • 24. Emre  |  December 18th, 2008 at 11:42 am

    Mükemmel bir şarkı olmuş.Ailecek eğleniyoruz.

  • 25. wolkanca  |  December 18th, 2008 at 2:02 pm

    müthiş (: bayıldık.

    gören gözler şaşı olur amanı kadına da bak. heyaaa.

  • 26. gokhan  |  December 18th, 2008 at 2:43 pm

    artık kalmadı böyle sanatçılar. aaah ah…

  • 27. Mert K  |  December 18th, 2008 at 3:18 pm

    Hos diil

  • 28. xhR  |  December 18th, 2008 at 3:44 pm

    bu şarkı coverlanmalı.

  • 29. serdarkutlu  |  December 18th, 2008 at 4:26 pm

    erken bosalma sorunu olan arkadaslar için bire bir.düşünsenize olay sırasında bunun çaldıgını……bünye bambaşka bi şekil alır be abi..ayrıca karın kaslarınada iii geliyoo…kasıldık kaldık…

  • 30. tunctunctunc  |  December 18th, 2008 at 4:52 pm

    SEKS SEKS SEKS

    Capone kollar açılır
    Gögüsler yana saçılır
    Herkesin gözü açılır
    Adınada derler seks

    Seks Seks Seks

    Kağıttan elbise moda
    Mini etek giymiş oda
    Yaşasın der en son moda
    Adınada derler seks

    Seks Seks Seks

    Seks bombası olmuş meğer
    Herkesin dilinde gezer
    Sosyete böyleymiş meğer
    Adınada derler seks

    Seks Seks Seks

    Kalçaları bomba gibi
    Kollarıda asma kabak
    Gören gözler şaşı olur
    Amanın kadına bak
    Adınada derler seks

    Seks Seks Seks

    Seks bombasımı neymiş
    Allahıma güzel şeymiş
    Gözlerimiz yaptı bayram
    Dayan kesene al
    Adınada derler seks

    Seks Seks Seks

    Çıplaklar kampına döndü
    Görenin gözleri döndü
    Bu gidişle ocak söndü
    Adınada derler seks

    Seks Seks Seks

    Ne ferman dinler ne kadı
    Sosyetik cıkmıştır adı
    Cennetenmi gelmiş tadı
    Adınada derler seks

    Seks Seks Seks

    Söz-Müzik: Arif Sami Toker
    Yorum: Sevil Öztatli

  • 31. bişey  |  December 18th, 2008 at 10:07 pm

    seeks seeks SİİEEEEEEEEEKKSSSS

  • 32. murat  |  December 18th, 2008 at 10:21 pm

    evet ben taygun kardeşime katılıyorum…
    ben bu açıdan bakmadım belkide insanlık tarihini etkileyecek ve yön verecek bir şifre var bu şarkıda..iyi irdelemek lazım..:)

  • 33. borkenek  |  December 19th, 2008 at 12:08 am

    ROFLMAO

    yalniz bikac bisey dikkatimi cekti;
    ‘adina da derler sek’ .. SEK ne? nerde onun ikinci ”S” si?
    diger seklerin aksine ”seks seks seeeeks” kısmındaki ikinci ”s” ler gayet net duyulsa da aslinda yok! onlar da 2. seksin ilk ‘s’ si.. (yazarken bidaha dinledim 3. seks in 2. ‘s’ i de yok! kesin sek diyo yine.. tarkantarkantarkan hesabi..)

    nedir yani bu? sanki seks demek yasakmiş da birisi sorarsa ”seks demedim ki sek dedim. eheheh ANANASALDIRDIM! azuhaha” diycekmiş gibi..

    capone kollar acilir..

  • 34. Boran GÜNEY  |  December 19th, 2008 at 3:49 am

    çeşitli manasız yorumları sildim, eğer bu şekilde devam ederse demokrasiyi askıya alacağım sanırım.

  • 35. eflatun  |  December 19th, 2008 at 10:55 am

    HEREDOT ismiyle yazanın yorumu silinince benimkide anlamsız oldu simdi..

  • 36. kerim  |  December 19th, 2008 at 2:31 pm

    sarkiyi indirme imkanimiz varmi acep?
    rmx lerdik… :D

  • 37. devranyukaz  |  December 19th, 2008 at 10:42 pm

    kardeşim eskiler daha bi çılgınmış

  • 38. safruhluköylüçocuğu  |  December 19th, 2008 at 10:51 pm

    bişeycikler dememek de bir yorum olabilir mi merak ediyorum? :)

  • 39. bergtatt  |  December 20th, 2008 at 1:36 am

    para para para

  • 40. kekrem  |  December 20th, 2008 at 9:07 am

    sek sek sek seeeeeek :/

  • 41. Ahmet Baytar  |  December 20th, 2008 at 4:05 pm

    wow wow wow… Überfütürist, zamanının önünde bi parça :o)

  • 42. JelibonİTa  |  December 20th, 2008 at 9:21 pm

    BUNUN İÇİN STUDYOYA GİRMİŞLERR ŞOKUMU ATLATAMIYORM

  • 43. riquelnia  |  December 21st, 2008 at 12:38 pm

    tunctunctunc kardes, erkek olman hasebiyle özel bir elbise kolu biçimi olan “japone” yi bilmiyorsun, şarkının basındaki ilk kelime “capone” değil de ” japone” dir bilginize

  • 44. börtüböcek  |  December 21st, 2008 at 3:15 pm

    börkenekk yorumuna koptuk..
    börkenekbörkenekbörkenek:))
    börkenek demedikkiii kenekbör dedik anladın sen onu :))

  • 45. Anonymous  |  December 21st, 2008 at 6:48 pm

    muhomuhteşem bir şeymiş

  • 46. Anonymous  |  December 21st, 2008 at 9:40 pm

    She is not Sevil Oztatli, she is Choktatli!
    This is fantastic!
    Can we please find her?
    The world needs more Sevils! and the Eurovision, too!

  • 47. Anonymous  |  December 22nd, 2008 at 1:24 am

    sarkı benı dagıttı yaaa bu ne yaa bu sarkıyı yazan adam aynı zamanda unuttun benı zalım gıbı mukemmel bı sarkı yazmıstır bu ne demek sımdı yaa :S:S:S

  • 48. engin  |  December 22nd, 2008 at 2:20 am

    bu şarkıyı birkaç dile çevirmek istiyorum !!

  • 49. Anonymous  |  December 22nd, 2008 at 9:22 am

    basyapıt

  • 50. barbaros  |  December 22nd, 2008 at 11:44 am

    çok hetero bi şarkııı

  • 51. sezo  |  December 22nd, 2008 at 1:12 pm

    girişteki kaşık havası bir bozkır türküsü tadında, kadın kantocu gibi bişey, sözler aydemir akbaş filminden çıkmış gibi… bir mozaik.. hele ki japone kollar kelimesi epeydir duymadıgım bi şeydi… şarkı üç gündür fişimi çekmiş durumda

  • 52. eflatun  |  December 22nd, 2008 at 7:20 pm

    bunlar galiba sexy demek istiyor yav…o zaman yanlışmı biliyorlardı neydikine…

  • 53. orcun  |  December 22nd, 2008 at 9:47 pm

    helal la :d

  • 54. omur  |  December 23rd, 2008 at 1:08 am

    bu arkadaş sanırım bakire sex in tanımını bukadar ayaklar altına aldığı için onu şiddetle kınıyorum :)

  • 55. azaT  |  December 23rd, 2008 at 1:37 am

    agiza fena takılıo :S

  • 56. Özlem  |  December 23rd, 2008 at 1:48 am

    Şaşırtıcı.. Nakaratın diğer sözlerle bütünleyici olmaması da ayrıca şaşırtıcı…

  • 57. borrito  |  December 23rd, 2008 at 9:35 am

    cok iyiymis be. eskiden bile bu manasizlik varsa simdi memlkette ajdarlarin, ankaranin yildizlari gibi tiplerin yetismesine sasirmamak lazimmis demek

  • 58. Anonymous  |  December 23rd, 2008 at 11:49 pm

    abi süper olmuş geberdik gülmekten :)
    bu arada anonymous wepla ile 1 alakan varmı?

  • 59. sekiz  |  December 24th, 2008 at 1:40 am

    ıssız adam’ da bu nostaljik plak da olsaydı ya çalsaydıya yaşasınderdik en son monda

  • 60. _intihar_  |  December 24th, 2008 at 4:07 am

    Bizde daha neler vardır kimbilir ortaya çıkaran arkadaşa minnetlerimi sunarım yanlız bu kadın neden seks değil de sekk diye bağırıyor.. Verilmek istenen bir msj var ama.. Yinede gerzekçe..

  • 61. Devrim  |  December 24th, 2008 at 2:00 pm

    Sevil bana 60′ların Adanasının arka sokaklarını anlatan Muzaffer İzgünün bahsettiği şu yörük burjuvazinin European Kantocularını hatırlattı…tek kelimeyle back to the Future -Past Başyapıtı:)

  • 62. gül  |  December 24th, 2008 at 3:10 pm

    seks ozaman çok yeni popüler olmuş bi kelime idi.yani manası bile oturmamıştı….hoş görün

  • 63. haluk  |  December 24th, 2008 at 8:06 pm

    >cep telofonuna zil sesi yapacaksın havaya bak.

  • 64. желание  |  December 25th, 2008 at 12:02 pm

    sek sek sek kin kin kiniyoruuuuum abbooooooooooow
    bu nasi bi sarki yaaaa
    ben fondaki saza hasta oldum hahahahahah

  • 65. melih  |  December 25th, 2008 at 4:14 pm

    saçma sapan bir şarkı,arabesk bir grubun kendini tatmin için çıkardıkları trajikomik garip bir şey…!!!

  • 66. Levent  |  December 25th, 2008 at 8:04 pm

    Altmislardaki batiya acik dusunus ve gorus ortami. Dine yalniz iliski; “Cennetenmi gelmiş tadı
    Adınada derler seks”
    Evet seks’in tadi en tatli ic gudumuz, sevdigimizle yasdigimiz en unutulmayan saatler(bazen dakika). Hic bir din, felsefe, tarafindan kontrol edilemeyen insanligin en icten ve en gerekli ic gidusu.
    Hepimize bol bol seks, yeni yilda ve hergun.

  • 67. murt  |  December 25th, 2008 at 8:35 pm

    yani buna yorum….
    ilginç bi çalışma olmus hakkaten
    hayır, sonra da biz erkeklere sapık diolar ya onu anlayamıorum :))

  • 68. Anonymous  |  December 26th, 2008 at 1:10 am

    şimdiki zamanın şarkıcıları söyleseydi acaba millet ne derdi

  • 69. almo  |  December 26th, 2008 at 10:45 am

    Cok güzel hakikatten, nostalji.
    sek sütün piyasaya çıktığı dönemlerdeki reklamı galiba ne güzel.
    iyi anlamışım değilmi yani.
    zaten hep derim sek için diye.
    bu gün battı sahiden, ah karın kaslarım bir pankreoflat alayım barim:)))))))))

  • 70. zenziiyy  |  December 26th, 2008 at 8:24 pm

    manyak bişey bu yaaa

  • 71. Mehmet Ece  |  December 26th, 2008 at 10:47 pm

    Allah belanı versin seda :)

  • 72. olcay  |  December 27th, 2008 at 12:30 am

    Yazmıslar iste plak üstüne “Seks Seks Seks”diye..Sanırım arkadas sondaki S’leri yutuyor bi nedeni vardır o zamanlar da illaki! Rtük engel olmustur ((:

  • 73. Tolga  |  December 27th, 2008 at 1:17 am

    bu kadar arka arka söyleyince o kadar anlamsızlaşıyor ki… iyi bir taktik…

  • 74. waboose  |  December 27th, 2008 at 8:17 am

    ben hava almaya cikiyorum

  • 75. OzzY  |  December 27th, 2008 at 12:38 pm

    o zaman ki Türkiyeye bir bakın ve şu andakine yobazlaşıyoruz , yobazlaştırılıyoruz ,malesef…..

  • 76. nur  |  December 27th, 2008 at 12:51 pm

    Şarkının klibini bekliyoruz…:)))

  • 77. Hıdır  |  December 27th, 2008 at 9:32 pm

    Çok iyi ya. Aşmışlar..

  • 78. Anonymous  |  December 27th, 2008 at 10:00 pm

    ınanamadım tam bır arsıv 1 de yabancılara soylerız erotık sarkı sozlerı var dıye bız yıllar once aşmışız bravo

  • 79. senda  |  December 28th, 2008 at 12:59 am

    bu ne uçuş sex buysa yıllarla çook ilerlemiş uyyyyşşş dıkandıım nutkum tutuldu zekeriya beyaza bi danışsak

  • 80. sekseksek  |  December 28th, 2008 at 3:33 pm

    hani seks seks seks diye soylemeye kalkinca zorlaniyo insan. Denedim vala. Bence baska bi mana aramamak lazim :D:D:D

  • 81. take2  |  December 28th, 2008 at 8:14 pm

    Şok şok şok! Ajdarın annesinin gizli kalmış plağı yıllar sonra ortaya çıktı… Az sonra…

  • 82. Doğan  |  December 28th, 2008 at 9:10 pm

    İnanmadım dinleim klibini bekliyorum olmaz bıole bişey kulturmuz ne kadarda yatkınmıs bole seyhlere :D

  • 83. yusuf  |  December 29th, 2008 at 12:30 am

    sekseksiiiiieeeksss:) Seks bombasımı neymiş
    Allahıma güzel şeymiş
    Gözlerimiz yaptı bayram
    Dayan kesene al…….. var bunda bi anlam var:)))

  • 84. yeditepeli  |  December 29th, 2008 at 2:12 am

    abi nedir bu yaa… bence eurovizyon şarkımız bu olmalı zuhahaha :)

  • 85. deniz  |  December 29th, 2008 at 3:47 pm

    =)bomba

  • 86. seha  |  December 29th, 2008 at 4:46 pm

    sexim geldi :D

  • 87. ugur  |  December 29th, 2008 at 4:57 pm

    lara lara lay lay lay :D

  • 88. dayankeseneal  |  December 30th, 2008 at 1:35 am

    sanırım seksek oynamaya çalışan bi kadın var we kadına oyunu yanlış anlatmışlar:)))))

  • 89. Anonymous  |  December 30th, 2008 at 6:04 pm

    yorumlaraa bittim yaww =)) sekkk sekkk sieeeeeeeekkkkkkkk :DDDD

  • 90. Anonymous  |  December 30th, 2008 at 6:05 pm

    Kalçaları bomba gibi
    Kollarıda asma kabak
    Gören gözler şaşı olur
    Amanın kadına bak

    =)))) bittigimm sahneee =)) birde klip koyucaksın bu sahneyeee tamam =))

  • 91. Seks Seks Seks | buzcevhe&hellip  |  December 31st, 2008 at 2:24 pm

    [...] süre önce etrafta.com‘da karşılaştığım, söz ve müziği  Arif Sami Toker‘e ait olan şarkıyı Sevil [...]

  • 92. l-buddy  |  December 31st, 2008 at 5:21 pm

    hayat seks komik olunca güzel

  • 93. basserpick  |  December 31st, 2008 at 6:21 pm

    olamaz ya. duygu bunalımına girdim. gülsemmi ağlasammı. krize girdim yemin ederim. tepki veremiyorum. ilk seferinde gülüyosunda bi kaç kere dinleyin bak neler oluyo :D direk bunalım. biz bunla eurovizyonada katılmışızdır allah bilir.

  • 94. Ömer  |  December 31st, 2008 at 6:27 pm

    şu yaşıma kadar nice fantastik, saykodelik, progresif ve alafortanfonik şey dinledim ama bu hepsinin üstüne tüy dikti. sevil abla ve arif abi resmen anadolu punk yapmışlar. bugün bir patti smith, sevil ablanın yanında mine koşan gibi kalmaktadır. hayatta iseler kendilerinin, değil iseler de aziz hatıralarının önünde saygıyla eğiliyorum.

    plak sanırım ki 70′lere ait. eğer öyle ise bir kere de burada tekrarlayalım, 80′ler 90′lar 2000′ler yoktur, 70′ler vardır. saygılarımla.

  • 95. kamasitriboy  |  January 1st, 2009 at 1:35 am

    cok kusel

  • 96. bözi  |  January 2nd, 2009 at 12:54 am

    seksin ne menem bişey olduğunu anladık çok şükür

  • 97. yarasa  |  January 2nd, 2009 at 8:33 am

    seks bombası :)))
    dayan kesene ….:)))

  • 98. flynobject  |  January 2nd, 2009 at 2:17 pm

    oha.
    hissetmiyorum beynimi bünyem uyuştu.

  • 99. bugra  |  January 2nd, 2009 at 3:19 pm

    ismime tıklayan indirebilir sanırım

  • 100. tülin  |  January 2nd, 2009 at 8:13 pm

    Bu akşam ailecek seks şarkısını dinledik.

  • 101. ankadoor  |  January 3rd, 2009 at 1:33 pm

    60′S
    Ne ferman dinler ne kadı
    Sosyetik cıkmıştır adı
    Cennetenmi gelmiş tadı
    Adınada derler seks

    Seks Seks Seks
    00′
    allah belanı versin
    allah seni kahretsin
    bana gelen sana gelsin yaaarrrrrr
    ve 09
    ………
    ………….
    düm tek tek
    kesinlikle ilerliyoruz

  • 102. MURAT  |  January 3rd, 2009 at 9:19 pm

    arkadasım sız ne anlarsınız sex den filan .. kadın anlaatıyor işte susunda dinliyelim

  • 103. FeRHaD  |  January 4th, 2009 at 2:02 am

    Güzelmiş bu ya, hoşuma gitti. :D Adına da derler seks.

  • 104. etkisiztepkili  |  January 4th, 2009 at 3:06 pm

    iş sex olunca enrty entry üstüne,yağdırılmış. sex devrimi olsa şu ülkede de rahatlasak.

  • 105. ogün cengiz  |  January 4th, 2009 at 6:46 pm

    kültür işte bunlar hep

  • 106. Anonymous  |  January 4th, 2009 at 8:08 pm

    Dayan kesene al ne ya

  • 107. gokhan  |  January 4th, 2009 at 9:50 pm

    süpermiş yaa bunu indirebileceğimiz bi yer varmı….

  • 108. seksbombasi  |  January 5th, 2009 at 12:55 am

    :D Seksbombasini patlaticaz asoıpfaspokfas :D

  • 109. fırat  |  January 5th, 2009 at 1:00 am

    seksi sdc sosyetemi yapıomuş ozaman?
    e biz nasıl olduk ozaman?

  • 110. semih  |  January 5th, 2009 at 1:00 am

    Hoppa! Yehaa!

    Grup Sex Number one :)
    elleri görelim
    Adınada derler SEX!

    çok manyakmış…

  • 111. Anonymous  |  January 5th, 2009 at 1:34 am

    iStekli bir yapım başarıya ulaşmış günümüze kadar ulaşmıştır kendisini saygıyla anıyoruz:)

  • 112. müge  |  January 5th, 2009 at 3:56 am

    arkadasla ben bu sarkıyı ındırmek ıstıyorum ama yapamadım
    yardım ıstıyorum ….

  • 113. aytek  |  January 5th, 2009 at 10:09 am

    özletti bana o yılları… tek bi eleştirim olucak parçamız adına… seks seks seksssss in sonuncusunu fazla uzatmış ve şarkının havasını bozuyo… orada değişiklik yapılmasını istiyorum.. ilgililer lütfen…! ( tüh bee ! zamanın insanlarını iyi bilirdik, yazıklar olsun şarkılara dökmüşler herşeyi :)) )

  • 114. mırc  |  January 5th, 2009 at 11:00 am

    walla sabah sabah uykumu açıldı helal olsun number one bi şarkı seks seks seksssssssssssssssssss :D

  • 115. eren  |  January 5th, 2009 at 5:07 pm

    etrafta kendi kendinimi yok ediyor ne..

  • 116. Boran GÜNEY  |  January 5th, 2009 at 5:12 pm

    @eren bir seks skandalıyla yanacak sonra kendi küllerinden doğacak etrafta

  • 117. 06C4PK1N  |  January 5th, 2009 at 5:55 pm

    YEAH :d

  • 118. Deli Profesör  |  January 6th, 2009 at 5:19 pm

    Adana’da derler seks

  • 119. murat  |  January 7th, 2009 at 12:08 pm

    ALLAH aşkına biri beni durdursun, yoksa gülmekten ölen ilk kişi ben olacağım

  • 120. Mert K  |  January 7th, 2009 at 4:08 pm

    27. numaralı yorumum sarkıya degil daha once bir ustte bulunan yoruma idi saygıyla..

  • 121. utanmazadam  |  January 8th, 2009 at 5:28 am

    herkese yaydığım şarkı :)

  • 122. Adıma da derler seks  |  January 11th, 2009 at 9:21 am

    Seks seks seeeeeks diye bağırıcam galiba!Romantik.

  • 123. bumb  |  January 12th, 2009 at 11:08 pm

    kendimi durduracak değilim şarkıyı söylüyorum dünden beri :)

  • 124. yagmur  |  January 13th, 2009 at 9:16 pm

    Dayanamayıp keseme aldım bu şarkıyı. Ne demekse…

  • 125. sehrazad  |  January 14th, 2009 at 12:12 am

    Bu turku zamaninda koy kahvelerinde bol dinlenirmis arkadaslar. Millet sokaktan gelen geceni seyrederken boyle turkulerle aska geliyormus…Yani fonksiyonunu anlayin diye dedim…

  • 126. gorkem  |  January 14th, 2009 at 7:45 pm

    Rabbim sana geliyorum

  • 127. selda aycan  |  January 16th, 2009 at 5:50 pm

    Arif Sami ağbimizi alkışlıyorum….valla da billla da :)

  • 128. Boran GÜNEY  |  January 17th, 2009 at 1:40 am

    sevgili okuyucular buraya lütfen indirme bağcığı talebi dile getiren yorumlar ya da rapidshare bağcıkları eklemeyin, parçanın telif haklarına sahip olmadığımız için böyle bir hizmette bulunamıyoruz.

  • 129. onem  |  January 17th, 2009 at 9:16 pm

    bu nasıl bır sarkı, yok boyle bı sarkı olamaz, bu henuz tanımlanmamıs bısey, 8. sanat.
    cok güldüm yaaaaaaaaaaaaaaaaa…
    super

  • 130. zeynepp  |  January 18th, 2009 at 7:46 am

    sek,sek,sekerekkk:))

  • 131. serhat  |  January 18th, 2009 at 12:28 pm

    ülkem insanının girişimci ruhu beni bitiriyor. süper süper süper

  • 132. Seks Seks Seks « Mi&hellip  |  January 19th, 2009 at 10:17 pm

    [...] süre önce etrafta.com‘da karşılaştığım, söz ve müziği  Arif Sami Toker‘e ait olan şarkıyı Sevil [...]

  • 133. Eray ÖNELÇİN  |  January 21st, 2009 at 9:25 pm

    Muhtemelen bir müzikal komedi için bestelenmiş. Eskiden kayıtlar Teac’larla yapılırdı ve ‘S’ harflerinin telaffuzu kayıt esnasında büyük problem olurdu. Bir de şarkıcının ağız ve diş yapısı içinde ‘s’ bulunan sözcüklerin ıslık gibi çıkmasına neden oluyorsa mümkün olduğu kadar kayda söylerken sözcük sonuna gelen ‘S’ yi yutması istenirdi.

    Aslında bir hanımın okumaması gereken bir şarkı. Sözler erkeğe göre yazılmış. Ülkemizde şarkıcılar buna hiç dikkat etmiyorlar. Bir bayan şarkıcımız turistlere Delilah veya Alice gibi şarkıları söyleyebiliyor, onlar da feci şekilde dalga geçiyorlar ne ki hatun farkında bile olmuyor ne yaptığının.

  • 134. heco  |  January 23rd, 2009 at 12:52 pm

    ne diyiiimmm yaf dünyanın 9. harikası bu beste ve şiiir bravo bide icraatına yorum yapsak….

  • 135. bora  |  January 27th, 2009 at 5:16 pm

    coşkun plak tan cıkmış olması bir tesadüfmü acepp..

  • 136. tunctunctunc  |  January 27th, 2009 at 8:11 pm

    Ya kardesim 135 yorum yazılmiş en adam akillisi simdi geldi.
    COŞKUN plak sorusunu yonelten arkadasin yanaciklarindan opuyorum.

    Bu detaylar hala beni kıllandırmakta,
    ‘SEXSEXSEX’
    ‘ARIF SAMI TOKER’
    ‘SEViL ÖZTATLI’
    ‘COSKUN PLAK’

    Soruyorum?
    Bu plak gercekten eskimi? yoksa birileri bunu kurgulayıp sundumu? Garip değilmi böyle birşeyin duyulmamiş olmasi? Internette eldeki bilgiden baska bilgi olmamasi? Hayrettin bi olay!

    Tarihi tekrarmı yazıyoruz nooluyo huoooop!

    Madem bu posta atış serbest? Bende bole bisey salladim…

  • 137. caari  |  January 30th, 2009 at 3:54 pm

    haha süper

  • 138. Selim  |  February 3rd, 2009 at 10:34 am

    Direkt Yılmaz Güney’in Selimpaşa/ Kıyıkent fonlu “Arkadaş” filmini anımsattı. Dönem bakış açısı.

  • 139. azize  |  February 3rd, 2009 at 11:12 am

    ablam çok beğendi.bestecinin diğer eserlerini merakla bekliyoruz.seks seks seeeeekkkkkksss

  • 140. Kagan  |  February 3rd, 2009 at 5:07 pm

    Dinledikten sonra daha başka bir insan oldum. Eski ben değilim artık. İyi mi oldum, kötü mü oldum bilemiyorum. Kendimde değilim.

  • 141. HASAN  |  February 4th, 2009 at 3:59 pm

    MÜKEMMEL

  • 142. sting  |  February 5th, 2009 at 12:08 am

    ya bunla nasıl eurovizyona katılmamıslar anlamadım.ajdanın petrolu yerine bu olsaydı kessın yıllar once 1. olurduk..:) ee ne demişler sex sell…:))))

  • 143. berfin  |  February 7th, 2009 at 8:10 pm

    ses hiç gelmiyorki

  • 144. hey paisan  |  February 8th, 2009 at 1:25 am

    eurovisiona katılsaydık da dunya mahrum kalmasaydı böle bi şarkıdan….olamaz ya…

  • 145. rockarolla  |  February 9th, 2009 at 1:15 am

    komikmiş,teşekkürler

  • 146. oduncunun karısı feriştah  |  March 13th, 2009 at 12:08 am

    ay bayıldım şarkıya :D hahahahaha süper ayyy

  • 147. sinem  |  March 13th, 2009 at 11:37 am

    gulmekten geberdim :D
    bugunlerde bole bi sarkı yapılsa kim bilir ne sansasyonlar olurdu…
    guzel bole bi sarkı yapılmıs olması…ozgur sarkı

  • 148. ibrahim  |  March 14th, 2009 at 1:19 am

    yahu bunu neden yollamadılarki ….hadiseyi sollarmış:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))

  • 149. ajjjdar halt etmiş  |  March 20th, 2009 at 8:06 pm

    ya bi git ajdar mı yapmış besteyi

  • 150. marla singer  |  April 18th, 2009 at 12:11 am

    ay fena oluyorm
    seks seks seks

  • 151. Merve  |  April 29th, 2009 at 12:57 pm

    LEGEN….WAIT FOR IT…DARY…

  • 152. karga  |  May 3rd, 2009 at 12:03 pm

    süper a.q.

  • 153. CORVUS  |  May 16th, 2009 at 2:19 am

    bu ülkenin değer dünyasını anlamaya daha fazla çalışmayacağım çünkü af buyurun kafam s**ildi
    geçmişte tutucuyduk diyorlar sex furyası varmış ve ahanda bu 45lik
    sonra bugüne bakıyorum mehmet ali erbil programında aylin coşkunun memelerini yokluyor sonra kamera alkışlayanlara dönüyor anaaa başı bağlı teyze alkışlıyor
    değer dünyası ezbere olan ülkenin anlamaya çabalayan genç beyinleri karmaşadan çıkamaz diyorum en son daha ne diyim
    bi de niye beyin göçü var diyorlar beynimi s**mede göçmiyim

    adına derler pes

  • 154. CORVUS  |  May 16th, 2009 at 2:22 am

    bu ülkenin değer dünyasını anlamaya daha fazla çalışmayacağım çünkü af buyurun kafam s**ildi
    geçmişte tutucuyduk diyorlar sex furyası varmış ve ahanda bu 45lik
    sonra bugüne bakıyorum mehmet ali erbil programında aylin coşkunun memelerini yokluyor sonra kamera alkışlayanlara dönüyor anaaa başı bağlı teyze alkışlıyor
    değer dünyası ezbere olan ülkenin anlamaya çabalayan genç beyinleri karmaşadan çıkamaz diyorum en son daha ne diyim
    bi de niye beyin göçü var diyorlar beynimi s**mede göçmiyim

    adına da derler pes

  • 155. $quadeR ~  |  June 26th, 2009 at 10:36 pm

    $ahin K. FiLmLerinden ALınmış ßir SoundTrack ßence =))

  • 156. melikkus  |  July 3rd, 2009 at 4:02 pm

    allahım yamanyak olmuş kaçgundur dınleyıp dınletıorum kotum seksi ne sannedıolarmış acaba o zaman yanı cepone kollar acılınca seksmi oluomuş mılletın seksimi geliomuş lan ne falliklermiş o zamn ne libidolu şeylermiş anaaaaaam.

  • 157. MAMAMIA  |  July 3rd, 2009 at 10:55 pm

    HADISE MADISE HIKAYE..Yawww bu parcayı bılumum erovısonlarla olımpıyalara cakacan…
    enrıco masıas abıcxımınd ellerı patlarmıs vallaaa…
    zalak tterete nasıl kesfedememıs..Haaaa yorumlar ıse sarkıdan on kat daha muthıs buyorumculardan ıyı b kadro cıkarr…grup sek kadrosu degıl leeeemmm.mızah kadrosuuuuu…hıhohahayyyt

  • 158. no sexs  |  July 16th, 2009 at 3:35 pm

    sexs ten nefret ediyorum artık

  • 159. basri  |  August 26th, 2009 at 2:11 pm

    abi be o kadar önemle girdik bide ne gördük ama güzel olmuş

  • 160. alaa  |  August 31st, 2009 at 3:21 am

    arkadasla ben bu sarkıyı ındırmek ıstıyorum ama yapamadım
    yardım ıstıyorum

  • 161. davutsu  |  September 5th, 2009 at 4:41 am

    O zamanlar seks’in karşılığı sevişmekmiş herhalde. öyle olduğu için kadın bu kadar normal söylüyor. Halbuki zamanla bu seks ile sevişme birbininden ayrılmış. Sevişmek kelimesinin ne kadar naif bir kelime olduğunu ve dün de bugün de şarkılarda geçebildiğini söylemek isterim. Mesela: “Sevişmek ah ne hoştur/Yıldızların altında” derler. gene “iki yabancı” şarkısının orjinalinde “neden geceyi hep seçiyorlar?/yabancılar karanlıkta elele sevişiyorlar” derler. Yani burada anlatılmak istenen o sosyetik kadınların “sevişmek” sözcüğü yerine “seks” sözcüğünü kullandıkları için sonradan görme olduklarıdır. Ama görüyorsunuz ki zaman içinde o kadınların bozduğu türkçe bu eseri olduğu yerden daha farklı bir yere getirmiş. Yani burada söylenen seks “sevişmek” anlamında. Daha naif bir şekilde.

  • 162. özkan  |  October 5th, 2009 at 11:26 pm

    abi daayndım da kese nere?

  • 163. özkan  |  October 5th, 2009 at 11:28 pm

    sözün bittiği nokta dayan kesene all :)

  • 164. ay  |  October 8th, 2009 at 1:40 pm

    Rahmetli Arif Sami Toker in bestesi …ayyy kopacaksınız vallahi….

  • 165. AzErBaYcAnLi  |  December 28th, 2010 at 9:56 am

    TURK KARDESLER HEPINIZE MERHEBA NASILSINIZ KARSIDAN GELEN BAYRAMINIZDA KUTLU OLSUN. BENIM ADIM ELVIN KENDIM AZERBAYCANLIYIM AMA TURKCEYI COK IYI BILIRIM

  • 166. Adına da derler: Seks Se&hellip  |  April 26th, 2012 at 9:39 am

    [...] Coşkun Plak’tan (!) oldukça iddialı bir yapım : Sevil Öztatlı – Seks Seks Seks! O yıllar içini geçtim, 2008 için bile oldukça sıradışı bir örnek. Acaba cover mı yapsak diyorum Linkten dinleyebilirsiniz: http://etrafta.com/2008/12/15/seks-seks-seks/ [...]

Yorum yaz

Required

Required, hidden

Mümkün olan HTML:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Haberi izlemeye al  |  Yorumları RSS ile takip et


Takvim

December 2008
M T W T F S S
« Nov   Jan »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  

Son eklenenler